Willemijne en Sander op de fiets

En dan... op de fiets!!

Leaving Las Vegas. Er uit fietsen is altijd lastig. We vinden echter zonder veel problemen de weg. Het fietsen gaat nog wat zwaar. Het is prima weer, maar het is zo droog, dat je niet zweet en je lippen zelfs ingesmeerd met vaseline nog barsten!Dit is echte woestijn. We fietsen een stuk highway waarna we afbuigen naar Valley of Fire State Park, prachtige rode rotsformaties. Na een slopende 90 km belanden we op de camping, prachtig plekje onder de sterren.

Vandaag (3 april) is het warmer. We zitten nog geen 40 km verder of we worden ingehaald door een Amerikaan op een motor. Hij was ons voorbij maar isomgedraaid en vraagt ons of we bij hem thuis willen slapen. We nemen z'n aanbod aan en belanden in een Amerikaans gezin.Zijn vrouw is net Mrs. Nevada af. We krijgen onze eigen kamer met douche. Luxe!

Eva

Klinkt leuk, het eerste stuk, ben benieuwd naar de volgende verhalen.
Gelukkig was je fiets niet zo ernstig beschadigd dat jullie niet konden vertrekken, maar wel vervelend zo bij aankomst.
Veel succes en plezier daar met jullie tocht, ik lees het wel weer als jullie weer de mogelijkheid hebben om te internetten!

Marcel Langeveld

Ha Willemijne en Sander,
De kop is eraf, de eerste kilometers zijn in de benen! Ik wens jullie heel veel plezier, mooie ervaringen en natuurlijk een behouden terugkomst (maar dat duurt nog heeeel lang)!

Arie van der Linden

Sander en Willemijne,

leuk om op deze wijze jullie spoor te kunnen volgen.
Willemijne, hou Sander aub een beetje in de gaten, want die blijkt meer slechte eigenschappen te hebben dan ik vermoedde, nu hij ook al een gokker blijkt te zijn.
Ik wil hem over een jaar graag weer terug als collega, weet je.

Goede tijd toegewenst en behouden reis!

Martijn

was dat Tracy Rodgers?

Nasus Pmolk

Eindelijk op weg ;-) Succes en ik kijk uit naar jullie verhalen en foto's, een weekje onderweg en al heel wat te vertellen.... dat kan alleen maar spannender worden!! groetjes Susan

Pieter Korst

Ha Sander,

Toevallig contact hervat met Imke, die me vertelde over jullie nieuwe uitdaging! Stoer...
Heel veel succes en plezier gewenst! Groeten aan Willemijne.

Ik zal jullie verhalen volgen!
Pieter

Sabine Doggen

Hoi Willemijne en Sander,

Net voor t eerst een bezoekje gebracht aan deze site waar ik meteen al een aantal mooie reisverhalen aantref... Ik hoop dat Sander niet opnieuw last heeft gekregen van zijn dobbelarm en dat Willie niet nu al de boterhammetjes teveel mist ;-)...

Succes en veel plezier met jullie avontuur!

Groetjes,
Bien

Benno en Truus

Wat leuk dat we zo een beetje kunnen bij houden waar jullie zitten.

Veel succes en plezier tijdens jullie tocht.

Groetjes,

Benno en Truus

Daan van Egmond

Eindelijk echt op de pedalen! Geniet ervan!
Probeer ook eens een echte basketbal wedstrijd mee te maken, verschil met Rotterdam Challengers is klein zul je merken...misschien in Phoenix?

goede reis en sterkte met conditie opbouwen
Daan

Ton Hendriks

Ha Sander en Willemijne,

Goed te lezen dat jullie daadwerkelijk onderweg zijn. Beetje kaartspel gevoel kun je de 5 voudig rikkampioen dan ook niet ontzeggen.

Fiets ze!

Ton