Willemijne en Sander op de fiets

Nog even....

Het begint nu echt te kriebelen. Nog een krappe 2 weken en dan stappen we op het vliegtuig naar Las Vegas. Ik heb vrijdag mijn laatste werkdag gehad en ben nog even flink in de watten gelegd met cadeautjes en muziek. Daarmee is toch een leuke periode afgesloten.Ik zal alles en iedereen toch wel gaan missen.

Sander moet nog een weekje doorwerken. Ik heb dus nog even het rijk alleen.Het is tijd om me volledig te storten op de laatste voorbereidingen en de tijd tenemen om het rustig tot me te laten doordringen. Ik zal jullie nietvervelen met alle saaie en bureaucratische dingen die daarbij komen kijken. Het moet gebeuren, maar het maakt dat je alleen maar meer zin hebt om op het vliegtuig te stappen en de boel de boel te laten.

Nu nog even flink genieten van mijn eigen douche, bed, tv, hagelslag, broodje kroket (nog te doen), andijviestamp en andere Hollandse of vanzelfsprekende dingen. Ik hoop het allemaal niet te veel te gaan missen. Zo cliche, maar ja, het zijn dingen die je bezighouden.

Reacties

Reacties

Bart

Hoi Willie en Sander,

leuk dat jullie een website hebben waarop we jullie belevenissen kunnen volgen. Ik ga het zeker in de gaten houden. Nog even lekker veel kroketten eten, broodjes shoarma of andere typisch Nederlandse dingen :>

groeten, Bart

Femke

Dag Sander en Willemijne,

Goede reis, behouden vaart en fiets ze!

Groetje,
Femke

Marianne Leijdekkers

Hoi Willemijne en Sander,

Een gave fietstocht en kom veilig thuis.
Groetjes en ik ga jullie volgen.

Geert

I hope you both have had a pleasant flight and wish you good luck in 'Viva Las Vegas'.

Mochten jullie de zuur verdiende dollars echt aan de straatstenen niet kwijt raken, dan kan het natuurlijk altijd naar mijn prive rekening in Liechtenstein....


Have fun,

cheers and all the best!

Angelique

Fijne Reis & Geniet ervan!
-x-

vrolijke rikker

zijn de dollars al vergokt?
Ik neem aan dat je je centjes gewoon in brabant hebt gelaten zodat je weer met ons kunt gokken volgend jaar?
en mocht je toch al door de dollars heen zijn: geen geluk in het spel = geluk in de liefde!
veel plezier daar, houdoe!

Rianne en Wim Geluk

Lieve Willemijne en Sander,

Ik moet regelmatig aan jullie denken en vindt het zo stoer en avontuurlijk dat jullie aan deze tocht begonnen zijn. Het zal af en toe best doorbijten zijn, maar ook veel genieten van alle pracht om je heen en de bijzondere mensen die je tegenkomt.
Deze ervaring neemt niemand jullie meer af en als mens ben je ook "gegroeid" als je terugkomt.
Heel veel liefs en toitoitoi!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!