Willemijne en Sander op de fiets

fijne feestdagen voor iedereen!

Na negen maanden onderweg, is ook hier de tijd van de feestdagen aangebroken. Kerst en oud en nieuw wordt ook hier gevierd, alhoewel minder gecommercialiseerd. Wij gaan de kerstdagen in Cusco vieren met Liesbeth en Corne.

Wij willen iedereen fijne feestdagen wensen en alle geluk voor 2009. Bedankt voor alle steun, dank, enthousiasme, aanmoedigingen, waarschuwingen, vragen, (digitale) kaartjes die jullie ons via you tube, sms, emails en telepathie afgelopen jaar hebben gestuurd. Bedankt!! Hopelijk hebben jullie nog een beetje energie over om ons in 2009 nog te volgen.

liesbeth

Van ons ook fijne kerstdagen voor iedereen! En natuurlijk voor jullie een fietsend 2009! Of is het al 2010??

Tom

De beste wensen voor 2009! En rustig aan met de drank tijdens de jaarwisseling natuurlijk..... ;-)

Groeten,
Tom.

Claudia

Ha Sander en Willie,

De beste wensen voor 2009! Veel succes met jullie rit; we blijven jullie volgen.

Groetjes Erwin en Claudia

Marianne

Willemijn en Sander,

Jullie ook de beste wensen voor 2009.
Ook ik smul van je verhalen.
Groetjes uit Roosendaal.
Marianne

Daan

beste Sander en Willemijn,

Ook jullie de beste wensen voor 2009.
Ik ben benieuwd naar het vervolg van jullie verhalen..

groetjes,
Daan

SCB - Sjoerd

namens iedereen hier in het squashcentrum wensen wij jullie een heel gelukkig en gezond 2009

Geert M.

Ook ik maak graag gebruik van deze gelegenheid jullie alle goeds voor 2009 in het algemeen en de rest van jullie reis in het bijzonder toe te wensen.

Groetjes,
Geert

Femke

Hoi Willemijne en Sander,

Alle goeds en veel gezonde kilometers voor 2009!

Groetjes,
Femke