Willemijne en Sander op de fiets

wordt aan gewerkt

...

Reacties

Reacties

Martijn

ik ben de 1e!!!! :-)

Succes

Zussss

Tsja daaaaaaaaaaaar gaaaan ze :-(. Heb ik weer wat te doen als ik geen patiënten heb. Hele dagen op jullie site kijken!

Debby

Ik hoop dat jullie het ontzettend naar jullie zin zullen hebben en hoop meemaken. Zal zeker vaak naar jullie site kijken dus wel bijhouden graag. Groetjes van Marcel en mij. Dikke kus.

Marloes

Ben erg benieuwd naar alle verhalen op deze site! Maar voordat jullie vertrekken eerst nog een snotterend afscheid met de Leijdekkertjes in de Dahliastraat natuurlijk ;)

Ankie

Ben erg onder de indruk van jullie eerste verhaal op de site. Dus hoe moet dat straks wel niet als jullie echt iets te vertellen hebben ; ) Verheug me er nu al op! Geniet van alle aandacht de laatste dagen voor jullie vertrek!
Tot vrijdag of zaterdag,

groetjes Ankie.

Tonny Molenaar-Geluk

Vandaag sms gekregen van Willemijne en Sander.
Ze zijn in Bryce Canyon.
Erg mooi om foto's te bekijken van die omgeving op Google earth. Ze hadden sneeuw gehad en het is nu mooi weer.
Willemijnen en Sander erg leuk om zo te volgen waar jullie fietsen. We ruiken het niet , we voelen de themperatuur ook niet , we hebben ook gen spierpijn maar we hebben toch een aardige indruk.
Liefs van kees en mij.
Tonny

Tonny Molenaar-Geluk

Rectificatie: Willemijne en Sander zijn op weg naar Bryce Canyon.

Angela

Nou het klinkt allemaal al super en jullie zijn nog maar net onderweg!

groetjes,
Angela

Hedda

Leuk Willie en Sander om jullie te kunnen volgen via deze site. Ik lees vol enthousiastme jullie verhalen! Veel plezier! xx

Marieke van Zuilichem

Ik wil jullie heel veel plezier en geluk wensen. Hoop dat jullie de tijd van je leven hebben. En kom heel huids weer terug naar het koude en natte kikkerlandje.

Butet Verhoeven

Hoi Willy en Sander

Ik vind het een hele beleefenis wat jullie allemaal doen en mee maken erg knap hoor!!!
Ik vind het leuk om jullie te volgen via jullie site.
Veel geluk samen hoor.

Dikke kus van Butet

Marloes

Gaaf om te lezen wat jullie allemaal meemaken! Ben wel een tikkeltje jaloers op alle bijzondere plaatsen die jullie zien en avonturen die jullie meemaken.... Is toch wat anders dan de hele dag achter de computer zitten met uitzicht op de kantoorvijver en een autoweg ;) Hedda, Ankie en ik hebben binnenkort afgesproken; vreemd dat je er niet bij zal zijn, maar we zullen aan je denken hoor wanneer we ons verlekkeren aan een Hollands potje bier ;)

Ik zal duimen voor wat meer "wind mee"!

Liefs Marloes

Cees Dietvorst

Nou, Sander, dat heb ik je anders geleerd. Na twee pogingen om een band te plakken geef je niet op. Je binnenbanden heb je later misschien hard nodig en zijn verderop moeilijk te krijgen.
Fiets lekker verder!

Morten Rasmussen

Hello you hard working bikecyclists, I like to read your stories and I am curios about hearing more, keep up the good spirit, and you are almost already one month on the road :)

Greetings from denmark
/Morten

Willem Geluk

Hey hier je neefje ! Alles oke? zo te zien wel op jullie site . Mooie verhalen & foto's.
Als je nou een beetje door fietst ben je misschien ben je dan nog optijd terug voor oma der verjaardag. haha

Groetjes Willem

willem geluk

hey neef, je misbruikt mijn naam.
wil je daar mee ophouden.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!