Willemijne en Sander op de fiets

TERUG!

Zoals de meesten van jullie wel in de gaten hebben gekregen, zijn wij weer terug in Nederland. Met 17288 km op de teller hebben een geweldig jaar op de fiets nu afgesloten. Via onze weblog heeft iedereen de mogelijkheid gehad om ons te volgen en dat heeft veel positieve reacties opgeleverd. Het is leuk om zo'n weblog bij te houden en nog leuker datveel mensenons trouw gevolgd hebben. Bedankt voor de aanmoedigingen en het enthousiasme!!

Willemijne &Sander

Reacties

Reacties

Razia

Hey schat,

Lief bericht! Even een ander vraagje: ik heb een vage droom vannacht gehad dat je weer bij ons komt werken. Dit verzin ik echt niet, maar is het ook een 'voorspellende' droom geweest. Ben echt benieuwd of dat je weer terugkomt:-)

Karin de Vos.

Fijn dat jullie weer heel huids terug zijn. Geniet nog maar lekker na, terwijl jullie met de beentjes recht uit op de bank zitten.
Ik heb genoten van jullie verhalen en foto's. Bedankt.
Groetjes,
Karin.

Jeroen Roos

Wow, wat een prestatie ... van die fietsen dan :-). Maar zonder dollen, erg fijn dat jullie weer terug zijn want thuis een boek lezen lijkt me veiliger ... Maar dat zeg ik, enthousiast deltavlieger. Ik benieuwd naar jullie trike-avontuur in Chili. Ik ook ik ook!

Kristianne

Hoi Willemijne en Sander,

Dank voor al jullie verhalen. ik heb ze ook trouw gelezen! mooi weblog ook. Ik hoop dat het lukt om weer te acclimatiseren in dit kikkerland. Want wat is Nederland Nederland he? Klein appart landje. Zijn jullie het meer of juist minder gaan waarderen? Mocht je nu toch nog een fietstocht door NL gaan maken weet dan dat je welkom bent bij ons in Dalfsen. (zie warmshowers)

Hartelijke groet,
Kristianne

Gonzalo de trujillo n

Esta biem como estan . esas fotos del recuerdo esta bonita su pagina, dodne son ahora ? saludos de Peru .....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!